Kodėl socialiniuose tinkluose greičiau perskaitome vaizdu iliustruotas žinutes nei bevaizdes? Dėl kokių priežasčių kai kuriuos logotipus įsimename lengviau nei kitus? Kodėl norime to, ką matome reklamoje? Kaip sukurti vaizdą, kuris būtų informatyvus ir suvokiamas kitų? Kodėl kuriant vaizdą reikia galvoti apie tuos, kuriems jis skirtas? Apie visa tai buvo diskutuojama kūrybinėse dirbtuvėse, kurias gegužės 17 dieną Eitminiškių gimnazijos 8, I-IIIG klasių mokiniams organizavo Lietuvos dizaino asociacijos narė, profesionali dizainerė, SMK lektorė Violeta Kačinskienė bei Eitminiškių gimnazijos mokytojos Lijana Šulcaitė ir Gražina Montrimienė. Lektorė supažindino dalyvius su esminiais komunikavimo vaizdu principais, kuriuos naudoja profesionalai, norėdami, kad mes nusipirktume reklamuojamą prekę. Po paskaitos projekto organizatoriai pakvietė dirbtuvių dalyvius praktiškai išbandyti šias technikas. Parengti darbai buvo nufotografuoti Google disk Jamboard aplinkoje.
LDA geriausius mokinių darbus planuoja įtraukti į leidinuką.