Sausio 24 diena Jungtinių tautų iniciatyva yra minima kaip Tarptautinė edukacijos diena. Ta proga Eitminiškių gimnazijoje vyko netradicinės pamokos 5-8, I-IIG klasių mokiniams. Socialinė pedagogė kartu su mokiniais kalbėjo apie edukacijos sąvoką ir dienos minėjimo svarbą. Susipažino su dokumentais, kuriuose aprašoma teisė į mokslą. Aptarė kiekvienam prieinamas galimybes į švietimą. Auklėjimas, lavinimas, švietimas – šie procesai žmogaus gyvenime yra daugiau nei tik informacijos įsisavinimas. Tai ir galimybė eiti koja kojon kartu su dabartiniu, besikeičiančiu pasauliu, dalyvauti socialiniuose, kultūriniuose ir politiniuose procesuose. Teisė į mokslą yra įtvirtinta daugelyje tarptautinių ir regioninių žmogaus teises ginančių tesinių instrumentų. Visuotinėje žmogaus teisių deklaracijoje yra nurodoma, kad mokslas, bent jau pradinio ir pagrindinio išsilavinimo lygmeniu yra nemokamas, o pradinis mokslas yra privalomas.
Praktinė pamokos dalis sudomino kiekvieną mokinį. Pasiskirstę grupėmis mokiniai atliko praktines-eksperimento užduotis: „vaivorykštės beieškant“, „pripūsk balioną kitaip“, „spalvoti fejerverkai vandenyje arba kitaip vadinami vandens lašiukai“, vandens perpilymas su šiaudeliu ir popieriumi. Pateikta informacija apie eksperimentuose naudojamų priemonių praktiką kasdieniniame gyvenime. Atkreiptas dėmesys į tikslų panaudojimą ir atsargumo priemones. Praktinių užduočių metu siekiama parodyti, kiek mokymas ir mokymasis pasitelkiant edukacijos sąvokos suvokimą gali būti įvairus, įdomus ir prieinamas. Mokymasis, sugebantis įtraukti mokinius į įvairius edukacinius užsiėmimus, gali suteikti naujas pažinimo erdves.
